Val d’Argent 2008

Ich habe mir heuer wieder einen besonderen Urlaub gegönnt und war mit Helmut im Elsass.

Die Ausstellungen waren überwältigend, dabei hab ich gar nicht alles anschauen können.

Am besten haben mir die liebevoll dekorierten Schaufenster gefallen, hier  dazu ein Beispiel:

Advertisements

One comment on “Val d’Argent 2008

  1. Steffi says:

    Hallo Elisabeth !
    Der Elsass steht auch noch auf meiner TO-Do Liste, wo ich gern noch einmal hin möchte…wenn dann noch die Patchworktage wären ist es natürlich ein besonders Highlight…herzlichst Steffi

Thank you for leaving a comment. I love to read your thoughts on my posts and I do try to respond, sometimes though life gets in the way.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s