Wearable Patchwork

Ich habe mir einen Seidenschal genäht. Die Quadrate sind 7,5 cm groß. Die Rückseite besteht auch aus Seide.

I sewed something to show off, a scarf of little silk pieces.

3 comments on “Wearable Patchwork

  1. Margit says:

    Hallo, liebe Elisabeth

    dein Schal ist ja megastark……sieht sehr edel aus…… gefällt mir….

    Liebe Grüße
    Margit

    • e1preininger says:

      Danke, liebe Margit, für dein Lob. Es hat Spaß gemacht, das zu nähen. Der Stoff war eine Musterkollektion von einem Raumausstatter.

  2. sibylle says:

    Wou, eine super Idee, an die “Quelle” der Stoffe habe ich sofort gedacht *ggg* sollte mal wieder zur Sterer schnorren gehen😉
    Gefällt mir besonders weil der Schal sicher zu Allem passt durch die Farbenvielfalt, einfach toll!!! LG und b… sibylle

Thank you for leaving a comment. I love to read your thoughts on my posts and I do try to respond, sometimes though life gets in the way.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s