A quilty weekend

I had a busy weekend.

Friday: finished my first mug rug

Saturday: meeting of our group

Sunday: “Quilts im Schloss”

 

friday: mug rug

friday: mug rug

saturday: group meeting

saturday: group meeting

sunday: "Quilts im Schloss"

sunday: "Quilts im Schloss"

 

 

Advertisements

2 comments on “A quilty weekend

  1. emeggs says:

    Liebe Elisabeth,
    Dein Mug Rug ist sehr schön, genau Deine Farben. Ich hab auch schon lange einen solchen auf meinem Computertisch, da wußte ich noch nicht, daß das ein Mug Rug ist. Aber eine Tasse Tee beim Arbeiten ist immer ein Genuß.
    LG
    Erika

    • Elisabeth says:

      Hallo Erika,
      du weißt, ich habe Berge von lila Scraps. Platz-Sets sind altmodisch, also nennen wir sie jetzt Mug Rug. Hab das Ding schon im April genäht und gequiltet, aber nicht gewußt, was anfangen damit.
      Mach doch auch ein Foto von deinem.
      glG
      Elisabeth

Thank you for leaving a comment. I love to read your thoughts on my posts and I do try to respond, sometimes though life gets in the way.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s